NETTI NATARIDA MARPAUNG

WELLCOME TO MY BLOG..

I'M A DREAMER, AND I WANNA MAKE MY DREAMS COME TRUE.

Jumat, 21 Oktober 2011

"HATA HAPORSEAON"



1. Ahu porsea, di Debata Jahowa, ido Ama Pargogo nasohatudosan, natumompa langit dohot tano.

2. Ahu porsea, di Jesus Kristus, Anak ni Debata Jahowa nasasada i, ima natinubuhon ni si Maria, nagabegabean sian Tondi Parbadia, andorang sohabubuhan. Ido Tuhanta natumaon nabernit, dipanguhuman ni si Pilatus, namate tarpajal do Ibana di hau pinarsilang, natuat tu banua toru dung ditanom, namulak mangolu di ari patoluhon, namanaek tu surgo, laho hundul tu siamun ni Debata Jahowa, Amana i pargogo nasohatudosan i, disi ma Ibana paima mulak sogot tu tano on, manguhumi halak namangolu dohot namate.

3. Ahu porsea, di Tondi Parbadia, jala adong sada huria nabadia, huria hatopan ni halak Kristen angka nabadia, dohot dihasesaan ni dosa, dohot di hata i namandok, mulak mangolu sogot daging ni halak naung mate, dohot di hangoluan nasorasuda.

AMEN.



(catatan ini dibuat, karena ada permintaan dari teman-teman yang ingin mengetahui dan menghafalkan Hata Haporseaon dalam bahasa Batak Toba.
Jika ada yang salah atau yang kurang dari catatan ini, dimohon untuk segera menyampaikan koreksinya, demi kebaikan semua. Terimakasih. TUHAN YESUS MEMBERKATI.)

5 komentar:

  1. shalom,,,
    "hata haporseaon" versi bahasa daerah yang laen (karo, simalungun, nias, pakpak,angkola) ada gak yaa...
    klo ada jgn lupa
    terima kasih, thanks

    BalasHapus
  2. Tuhan memberkati bahasa batak nya apa ya? Saya pengen tahu.

    BalasHapus